Duitman logo
Nederlands
(nederlands)
Français
(Français)
Duitman banner met sleutels, sleutelhangers, sleutelmachines


Retouren

Retourgoederen procedure

Het kan wel eens gebeuren dat u onverhoopt een artikel verkeerd besteld heeft. En hoewel wij de grootst mogelijke zorg besteden bij het verwerken van uw order, kan het misschien ook een keer voorkomen dat u een artikel verkeerd geleverd krijgt.

Duitman BV heeft een retourgoederen procedure opgezet, om het proces van retourgoederen vlot te laten verlopen:

Indien u een foute levering constateert, dient u dit binnen 8 dagen na factuurdatum te melden bij de afdeling verkoop, per telefoon, per fax of per e-mail.
telefoon: 0031 - (0)74 2452520
fax: 0031- (0)74 2452522
e-mail: info@duitman.nl
Artikelen worden uitsluitend retour genomen, mits ze verpakt zijn in de originele (intacte) verpakking. Artikelen die speciaal voor u besteld of gemaakt zijn, worden niet retour genomen.

Na uw melding printen wij een retourbon uit. Op deze bon zit o.a. een adressticker van Duitman BV en er staat welke artikel(en) retour komen. Deze retourbon sturen wij u toe, eventueel samen met de correcte artikel(en).
U haalt de adressticker van de bon en plakt deze op de (originele) verpakking waarin u de foute artikel(en) weer verpakt. Nu kunt u de zending weer aan ons retour sturen. Frankeren is niet nodig. De retourbon kunt u bewaren voor uw eigen administratie.
Wanneer het pakket bij ons binnenkomt, wordt er direct een creditnota aangemaakt, die naar u toegestuurd wordt. Indien u zelf een artikel verkeerd heeft besteld, worden er 20 % opmaakkosten in rekening gebracht, naast de verzendkosten. Als de fout aan ons te wijten is, worden er uiteraard geen kosten in rekening gebracht.






Copyright 2005 Duitman Hengelo B.V - Laatste update: 15-05-24